Pages

Thursday, March 3, 2011

ibu,kakyo minta maaf...

semalam aku naik angin lagi. aku marah-marah.menghentak-hentak.Astaghfirullah.sesudah subuh pagi tadi, baru aku bagai tersedar dari mimpi.tak habis-habis dengan perangai naik angin tak memasal.aku pun tak faham dengan emosi aku sekarang..lebih-lebih lagi bila disuruh berkahwin.cepat saja terbabas dengan nafsu amarah.sedangkan Allah sungguh tidak suka begitu.yang menjadi mangsa...ibu.mungkin sebab sudah tahu,ibu sangat sayangkan anaknya.ibu takkan marah aku seperti aku naik angin.Ah!betul-betul alasan yang tidak patut.lama-lama terasa perangai aku yang lekas naik angin ni semakin melarat.tapi,ibu...aku bukan berniat untuk marahkan ibu.aku nak meluahkan marah kepada orang lain tapi tak tahu nak meluahkan rasa marah tu.dan akhirnya tempias kepada yang paling disayangi.

ibu,kakyo minta maaf.

Ya Rabb,didiklah hati ini dengan kasih sayang.


1 comments:

zaraa Y. said...

good girl dear....

sabar k....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails