Pages

Wednesday, June 2, 2010

mengkaktus bukan menganggur !

Haa...orang kata,kalau dah habis menuntut ilmu di universiti,kemudian melepak saja di rumah..namanya menganggur. Tapi,saya lain sikit ye..saya ni mengkaktus. Hehe..dah takde keje sangat kan..saya ada beli kaktus (3bijik) masa pegi ikut budak sekolah teknik taiping pegi melawat tanah tinggi cameron. 3bijik kaktus = rm5. okey la tu kan. Saya beli yang kecik je. Entah sudah berapa minggu saya jaga. Sekarang mereka (kaktus tu la) dah kelihatan membesar dengan sihat! They need more spaces to grow up. Hari ni,saya keluar ke tesco beli barang2;

black soil : rm1.18/3kgs (1packet)
pasu : rm1.80 each (3pieces)

untuk pindahkan mereka ke pasu yang lebih besar supaya dapat membesar lagi ! Seronok tau tanam kaktus ni..lebih2 lagi bila ada masa lapang macam sekarang ! hehe..





0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails