Pages

Saturday, June 5, 2010

nak baca lagi


Alhamdulillah...syukur sangat rasanya bila dah mula berblog. Seronok ! Sejak dah punya blog sendiri, saya makin rajin untuk blog-walking. Bila sudah merayau-rayau, jumpa ramai orang. Betul kata orang, jauh perjalanan, luas pemandangan, tambah pengetahuan...walau di alam maya.

Saya dah rasa rindu untuk ber'usrah' bersama kawan2 dan kakak2 usrah. Kalau dulu, terasa berat untuk gerak pergi usrah (bermacam alasan dicari untuk ponteng), tapi sekarang hati sudah rindu. Mujurlah saya di beri ilham untuk berblog. Dapat jumpa ramai kenalan yang bergiat dalam usrah dan dakwah. Terpalit perasaan usrah tu kembali. Rindu !

Makin teruja dengan dunia blog, makin banyak input yang saya nak kutip di setiap blog yang saya jumpa. Luas sungguh ilmu Allah..banyak sangat ! Mudah-mudahan sisa umur saya ni akan beroleh sedikit daripadanya, insyaallah.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails