Pages

Sunday, May 23, 2010

merpati putih

Haihhhh...seperti cinta datang lagi. Entah kenapa, saya seakan sangat mudah untuk jatuh hati..tapi sukarnya meluah rasa. Ya Allah, duhai Pencipta rasa cinta..berikan diri ini kekuatan menghadapi ujian-Mu.

Saya terpikat dengan si dia; saya namakan di sini sebagai merpati putih, mungkin dalam lebih kurang 1tahun yang lepas. Awal-awal dulu, saya sekadar terpikat atas nama persahabatan. Kami berkenalan melalui alam maya...facebook! Ahhh...facebook saja~ Perwatakan dia menarik hati saya..bersahaja, lucu, suka cakap direct, suka mengusik tapi pandai memujuk, friendly...bla,bla,bla..mestilah yang baik2 saja yang saya akan tulis. Bila hati dah suka, semua baik belaka.



Cuma, terkadang saya terasa indah dan sesekali umpama menyesak jiwa. Kami tak pernah bertemu sua..hanya kenal di alam maya. Dan saya tak pernah langsung percaya dengan jodoh pertemuan sebegitu rupa. Sungguh jauh dari sangkaan dan harapan. Apa2 pun...saya mesti dengan prinsip; hati kering. Men, (especially the young, single ones) always have the natural sense of flirting but maybe they themselves never realized it.



::si lebah dan merpati putih.sesuaikah?::

3 comments:

Mar said...

ok la tu si lebah dan merpati putih:

- dua2 boleh terbang
- dua2 bersarang kat pokok...hehe


istikharah! istikharah! =)

Nurulhidayah said...

ehee..mcm angan2 je tu
anyway..tq mar.rajin betul drop by di sini ^_^

Mar said...

hehe.. hari2 bukak/bace & komen blog org <-- ciri2 bibik curi tulang~

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails